Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wiadomo
|
Wysłany: Śro 15:59, 12 Maj 2010 Temat postu: Rzecznik Praw Konsumenta |
|
Witam!
Czy ktoś wie, kiedy i gdzie w Konstantynowie można skorzystać z usług Rzecznika Praw Konsumenta?? ( O ile mnie pamięć nie myli Pani Elżbiety Jabłońskiej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jester
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KNZ - LDZ KZN - KNZ
|
Wysłany: Śro 18:48, 12 Maj 2010 Temat postu: |
|
Dokładnie pani Elżbieta Jabłońska. Pani rzecznik dwa razy w miesiącu (w pierwszy i ostatni piątek), pełni dyżury w urzędzie miejskim.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów na stałe urzęduje w Starostwie Powiatowym w Pabianicach (95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2, budynek B, wejście II, pokój nr 45, tel.: 42 213 01 00 wew. 130; fax: 42 215 91 66, mail : [link widoczny dla zalogowanych]):
Poniedziałek 8.00-16.00
Wtorek 8.00-17.00
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jester dnia Śro 18:52, 12 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kaziu
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wiadomo
|
Wysłany: Czw 22:46, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
O, dziękuję bardzo. W pewnem sklepie sportowem . Stwierdzili, że pęknięcie cienkiego kawałka skóry jest wadą mechaniczną, spowodowaną niewłaściwym użytkowaniem. :/ Odwołam się od decyzji pana "biegłego", a po ewentualnym, drugim nieprzyjęciu reklamacji skorzystam z usług Pani Rzecznik, bo to kpina normalnie. :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mimosas
Administrator
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: knz
|
Wysłany: Wto 10:35, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
Trzeba walczyć o swoje. Ja aktualnie walczę z Pocztą Polską przez UOKIK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Biker
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kanzas
|
Wysłany: Sob 15:06, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
Dokonałem dzisiaj zakupu oleju i płynu do chłodnicy w Bielmocie na pl. Kościuszki. W garażu znalazłem stare zapasy płynu i chciałem go oddać w dniu zakupu. Oczywiście płyn nie był otwierany, miałem również paragon. Okazało się, że w przypadku wszelkich płynów i olejów nie można zwrócić towaru. Można zwrócić tylko części zamienne. Takie wytyczne ma sprzedawca od szefostwa. Coś mi tu lipą pachnie. Towar jest nieodpakowany jest paragon zwrot powinien być przyjęty?
Czy szefostwo dzieląc towary na kategorie zwrotne i bezzwrotne postępuje zgodnie z prawem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Drag
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Jana Pawła II
|
Wysłany: Nie 0:08, 13 Lut 2011 Temat postu: |
|
A jest tam tabliczka "Zwrotów nie przyjmujemy"?? Jesli jest to i tak jest nielegalnie,a masz prawo zwrócić KAŻDY zakupiony towar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kaziu
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wiadomo
|
Wysłany: Wto 19:38, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
Wal do kierownika i niech Ci pokazuje podstawę prawną swojej decyzji (oczywiście jej nie ma) Powiedz mu, że pytałeś w urzędzie ochrony konsumenta etc. zobaczymy co powie. Nie ma takiego bicia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Drag
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Jana Pawła II
|
Wysłany: Wto 22:39, 15 Lut 2011 Temat postu: |
|
Może pomoże [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|